niedziela, 27 października 2013

1st Diogenes Class Frigates Squadron


Yesterday was a day sponsored by success! Not only I manage to find a perfect way for me to focus on painting and break my long ongoing 'forever WIP' streak once and for all but also managed to do so by finishing a whole squadron of little frigates for Dystopian Wars. This little cuties are really small and rich with details, but they turned out to be very fun to work with and to paint - also they helped me define the color scheme for my Covenant of Antarctica naval army and find a solid system for marking them by applying a roman numeral on the tail. I think the system works and the scheme is solid as well. Now time to move onto a bigger model...

Wczorajszy dzień sponsorował sukces! Nie tylko odnalazłem perfekcyjny sposób na skupienie się na malowaniu i nareszcie ostatecznie zerwałem ze swoim tytułem 'wiecznego WIP'a' a wszystko dzięki ukończeniu malowania całego szwadronu małych fregat do systemu Dystopian Wars. The małe słodziaki są, cóż, naprawdę małe a zarazem bogate w detale - mimo to okazały się naprawdę przyjemne w malowaniu - nie mówiąc już o tym, że pomogły mi w ostatecznym zdefiniowaniu schematu dla Przymierza Antarktyki i jej morskiej floty a na dodatek stworzyć łatwy i klarowny system oznaczania poszczególnych modeli na pomocą prostej aplikacji rzymskiego numeru na ogonie rufowym. Sądzę, że zarówno mój system jak i schemat kolorystyczny działa jak trzeba. A teraz czas na jakiś większy model...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz